Preču atgriešana
Mums vienmēr prieks, ja mūsu pircējs ir apmierināts un gandarīts ar mūsu produkciju! Ja radušies kādi apstākļi kuru dēļ dēļ pasūtījumu vai konkrētu preci nepieciešams atgriezt vai mainīt, gaidīsim ziņas no Jums uz e-pastu shop@seal.lv.
ATGRIEŠANAS VEIDLAPU, ko varat izdrukāt vai izmantot kā informācijas paraugu, atradīsiet šeit.
Aizpildītu atteikuma tiesību veidlapu kopā ar pirkumu apliecinoša dokumenta kopiju, lūdzam nosūtīt AS “Spodrībai” uz e-pasta adresi shop@seal.lv vai uz adresi AS “Spodrība”, Dzirnavu iela 1, Dobele, LV-3701 (ar norādi Internetveikals, Atteikuma vēstule) kopā ar atgriežamām precēm.
- PIRCĒJS, kas ir patērētājs, var izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ietvertās atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā, par to nepārprotami informējot PĀRDEVĒJU. Ja termiņa beigas iekrīt valstī „oficiāli” noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).
- Lai izmantotu atteikuma tiesības, PIRCĒJAM ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) mūs – AS “Spodrība, e-pasta adrese shop@seal.lv, tālrunis +371 26336666, adrese – Dzirnavu iela 1, Dobele, LV-3701, ir jāinformē par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma. Jūs varat izmantot šo atteikuma veidlapas paraugu, aizpildot to elektrnoniski vai izdrukājot un nosūtot pa pastu, vai rakstīt atteikumu brīvā formā.
- Naudu par atgriezto preci vai visu pasūtījumu un tās piegādes izmaksām (ja atgriezts tiek viss pasūtījums un PIRCĒJS ar PĀRDEVĒJU par to vienojas) PĀRDEVĒJS pārskaita uz PIRCĒJA atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc Līguma izbeigšanas un atteikuma veidlapā norādītās preces saņemšanas PĀRDEVĒJA adresē Dobelē, Dzirnavu ielā 1, Latvijā, LV-3701, pamatojoties uz PIRCĒJA atteikumu.
- Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi.
- Veicot atpakaļ sūtīšanu, ja preces atgriešana nav saistīta ar nepareizu komplektāciju, bojātu produktu vai kādu citu pamatotu sūdzību, preces atgriešanas izmaksas un pārvadājuma risku uzņemas PIRCĒJS. Atgriežamā prece nedrīkst būt lietota un atvērta (ņemot vērā preces specifiku). Ja atgriežamās preces stāvoklis ir pasliktinājies, un tas ir noticis, nepareizi to uzglabājot, PIRCĒJAM nav tiesības izmantot atteikuma tiesības.
- Lai izvairītos no strīdus situācijām, jāievēro nosacījumi, kas aprakstīti internetveikala Lietošanas noteikumos un Distances līgumā.
Plašāku informāciju par preču atgriešanu esam aprakstījuši Distances līgumā, ko variet atrast sadaļā NOTEIKUMI.